Tillegg til strekningsoversikten 2.2 Togs kjørehastighet 2.3 Særlig hastighet grunnet rasfare 2.4 Oversikt over rasutsatte strekninger 2.5 Bruk av kjøretøy på de forskjellige banestrekningene 2.6 Begrensninger i bruk av strømavtakere 2.7 Tabell over bestemmende stigning og fall over en strekning på 1000 m 2.9 Hensetting 2.10 Oversikt over fjernstyrte stasjoner som ikke kan betjenes med togekspeditør 2.11 Oversikt over stasjoner hvor det ikke er satt opp forsignaler for utkjørhovedsignaler og/eller indre hovedsignaler 2.12 Oversikt over stasjoner som har mulighet for innkjøring av mer enn ett tog på hele eller deler av stasjonens sporarrangement 2.13 Oversikt over hvilke stasjoner det kan skiftes uten tillatelse fra togleder/togekspeditør 2.14 Oversikt over linjesignal 2.15 Oversikt over stasjoner med elektrisk togoppvarming 2.16 Oversikt over strekninger med ATC og ETCS 2.17 Oversikt over strekninger utrustet med akseltellere 2.18 Oversikt over overbygningsklasse, aksellast, metervekt og lasteprofil 2.19 Oversikt over bremseprosent og bremsetabeller på strekning med fjernstyring og strekning med togmelding 2.20 Oversikt over stasjoner med ATC kryssingsbarriere 2.21 Stasjoner med tekniske begrensninger for lokalomstiller 2.22 Stasjoner med sporveksler utrustet med bevegelig skinnekryss 2.23 Vindutsatte strekninger 2.24 Stasjoner der togekspeditør skal gi signal «Kjøretillatelse» til ombordansvarlig i persontog 2.25 Kort avstand fra hovedsignal til seksjonsfelt for kontaktledningsanlegg 2.26 Veisikringsanlegg med avhengighet til blokksignal 2.27 Installasjoner i infrastrukturen i forbindelse med innføring av ERTMS 2.28 Veisikringsanlegg med automatisk hinderdeteksjon 2.29 ETCS-nivå for kjøretøy med ETCS-ombordutrustning 2.30 Særskilte banetekniske forhold på strekning med ERTMS 2.31 Komplekse KL-anlegg hvor det er krav til LFS-kode 2429 for å arbeide etter FSE §14 Togvarme med forrigling