V2.2
Formularer
Se V2.1 nr. 1.
- Til formular 1: Pkt. 1.10–1.11 må anses som obligatoriske ved vanlig tillatelse forbi sluttpunkt for kjøretillatelse med formular 1. Pkt. 1.20 «Fortsett i SH» er tatt inn for ev. kjøring inn i et arbeidsbrudd, men bruken av punktet er foreløpig ikke avklart. Pkt. 1.20 brukes ikke for ordinære tog.
Når togets/skiftets posisjon er fylt ut i felt C (f.eks. med stasjon og spornummer), kan posisjonen i pkt. 1.11.1/1.11.2 angis med teksten «Nåværende (posisjon)», uten angivelse av kilometer eller signal, jf. «Application Guide» til TSI OPE pkt. 3.4.1.9:
«Under the condition that the location of the receiving train or shunting composition is already described in field C of the EI being issued, the fields 1.11.1 ‘Km’ and 1.11.2 ‘Signal’ of EI 1 and x.43 ‘Location’ and x.47.1 ‘Km’ or x.47.2 ‘Signal’ for the generic area description of EI 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9 can be filled-in with “current” as a reference to the current location in field C, indicating that the respective instruction applies already as of that location» - Til formular 2: Formularet har tittelen «Tillatelse til å fortsette etter nødstoppmodus» (det er ikke plass til «(TR-modus)» i selve formularet).
- Til formular 1, 2, 5 og 7: Når togets/skiftets posisjon er fylt ut i felt C, kan angivelse av hvor maksimal hastighet gjelder fra angis i pkt. x.43, x.47.1 og x.47.2 med teksten «Nåværende (posisjon)», jf. «Application Guide» til TSI OPE pkt. 3.4.1.9:
«Under the condition that the location of the receiving train or shunting composition is already described in field C of the EI being issued, the fields 1.11.1 ‘Km’ and 1.11.2 ‘Signal’ of EI 1 and x.43 ‘Location’ and x.47.1 ‘Km’ or x.47.2 ‘Signal’ for the generic area description of EI 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9 can be filled-in with “current” as a reference to the current location in field C, indicating that the respective instruction applies already as of that location»