Forskjeller
Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.
trafikkomrader:ost:skifteomrader:alnabru:anbefalt_praksis_alnabru [2019/04/29 07:28] oyvind_bottilsrud opprettet |
trafikkomrader:ost:skifteomrader:alnabru:anbefalt_praksis_alnabru [2019/11/13 12:49] (nåværende versjon) oyvind.bottilsrud@banenor.no Oppdatert lenke |
||
---|---|---|---|
Linje 33: | Linje 33: | ||
| | Det er lurt/god rutine å gå inn i BIA-skjermbildet i EBILOCK-anlegget for å se om det står noen ventende automater. | | | | Det er lurt/god rutine å gå inn i BIA-skjermbildet i EBILOCK-anlegget for å se om det står noen ventende automater. | | ||
| | Sporfeltindikering i sporveksel 131 (snøsporet) virker ikke. Indikeringen mangler, men selve sporfeltet fungerer. | | | | Sporfeltindikering i sporveksel 131 (snøsporet) virker ikke. Indikeringen mangler, men selve sporfeltet fungerer. | | ||
- | | | Veibommen som er rett syd for stillverket er ikke sikret via sikringsanlegget. Bommene skal som hovedregel ligge nede. Bommen har en egen instruks STY-601852 Instruks for bruk av planovergang mellom Alnabru S og Alnabru G. | | + | | | Veibommen som er rett syd for stillverket er ikke sikret via sikringsanlegget. Bommene skal som hovedregel ligge nede. Bommen har en egen instruks [[https://orv.banenor.no/orv/doku.php?id=trafikkomrader:ost:skifteomrader:alnabru:bruk_av_planovergang_mellom_alnabru_g_og_alnabru_a|Instruks for bruk av planovergang mellom Alnabru S og Alnabru G]] | |